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iF Design Award - Mwave
Nov. 2017
Design award
Brand
We developed a brand campaign for Mwave, Mnet’s global platform, to enhance digital brand awareness and attract international users. Centered around the slogan “Pass Through,” the campaign communicates how global audiences seamlessly engage with K-pop and Korean culture through Mwave. Inspired by the round edges of the M-shape, we created visual elements that convey motion and rhythm, reinforcing the brand’s identity across all touchpoints.
Mnet의 글로벌 플랫폼 Mwave의 디지털 브랜드 인지도 제고 및 해외 사용자 유입을 위한 브랜드 캠페인을 기획하였습니다. 본 프로젝트는 전 세계 사용자들이 Mwave를 통해 K-pop과 한국 문화를 자연스럽게 경험한다는 메시지를 담아, ‘PASS THROUGH’를 슬로건으로 설정하였습니다. 아울러 엠쉐입(M shape)의 라운드 엣지에서 영감을 받아, 슬로건의 의미를 시각적으로 강화할 수 있도록 운동성과 리듬감을 갖춘 비주얼 모티프를 개발하였으며, 이를 통해 브랜드 경험 전반에 일관된 아이덴티티를 구축하였습니다.
Simple + Intuitive
Rhythmic mobility
Digital brand campaign
Mnet.com
Creative Director
Park. Y.M
Project Manager
Park.H.J
Jin.S.H
Brand Design
Hong.Y.J
Park.S.W
studio seven
2506, 361, World Cup buk-ro,
Mapo-gu, Seoul, Republic of Korea
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